Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:
firstly, iHy sangat. why? because youu maki saya. awak maki saya. awak cakap saya "Lancau" "babi" :)), dan saya maki awak time cakap "wey babi" "hang mmg cibai". saya tak suka maki awak. tapi saya tak tahan. mmg saya bengang! sangat bengang! sumpah nak qeyau tadi. sabaq ja. saya gelak, tapi hati saya sakit hati. kalau kita break, saya nak time birthday saya. boleh dak? hari ahad minggu depan. can? i hope sangat kalau nak break. break time tue. sebab? saya nak dapat hadiah istimewa dari awak. awak cakap kita tadak jodoh? mybe. but, saya tak harap. sebab saya sayang awak. sayang sangat. ikhlas hati saya cinta awak. kalau tak buat pa saya mintak kapel dengan awak. sebab saya dah mula suka awak. saya jeles tengok kawan kawan saya. happy ja dengan boyfiee or girlfiee. jeles. sebab kalau girlfiee depa kuaq, boyfiee depa bagi. saya nak camtue. saya tamaw awak kongkong saya terlalu ketat. saya hormat awak. tapi saya kurang hajar dengan awak. ya. awak mmg boleh cerita keburukan saya. saya tak baik. saya tak perfect. awak cerita la sayangg sebab saya mmg mengaku saya bukan orang baik. :) saya nak qeyau. nak sangat qeyauu!!! kalau boleh nak qeyau cam kemarin. time drive, saya menangis sekuat hati. teresak esak. betapa sakitnya hati saya. sekarang saya nak qeyau. tapi tak boleh. saya cuba untuk bertahan. saya rasa, malam nie saya menangis sambil peluk mumu. sebab hati saya dah sakit. sebab salah sendiri. kenapa saya cinta awak? sebab awak buat saya cinta awak, dan awak sanggup berkorban untuk saya. sebab tue saya cinta awak. kenapa saya sayang awak? sebab, awak pernah menangis depan saya, dan awak faham saya. tapi, awak kongkong saya. saya tak tahan. i admit. and now, saya rasa saya nak berserah kepada-Nya. sebab saya tak kuat. saya tak boleh hidup tanpa awak.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.