Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

kalau pikiaq mesti mood laqi

tadi pi koku, then pengerusi suh masuk DK1. dok dgn budak sem1 kot. pakat pakat tamaw pi la. meluat kot!!!! then, kami dok la situ. hat sem1 cm pelaq lagi kot. mmg la sebaya, tapi tak hormat kot senior dok depan. cam harem lagi. (aku mmg bengang la wey!) , hat laki tue la. pompan oke ja (: , dah tue sikit gila kot. time kami dulu 1 dewan penuh dgn budak sem1. aduhai, okayyy!!! yang paling bengang sekali She. aduhh, dya ada jawatan then angkut sekali dgn aku. dah la jadi AJK MASAKAN untuk kem sem1. benci laaa!!!! dah la balik lambat. then, aku kurang hajar dengan abang Arif. ;'( kojiaq gila kan? tunggu g, dah la tengan tadak mood dgn She, depa dok wat lambat pulak. hae! abang Arif saheh kata aku kojiaq. maw tak kojiaq, sebab She laaa! hae, sorryyy abang Arif. saya kojiaq sangat tadi ;'(

aku memang tadak mud la, dah laa date tak jadi besok. hae!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.