Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

gila cerewet

sapa dia? aku la. awat? hah, meh ney nak cita. tadi pi Aneka, dah tue pi Pacific pulak. kes pa? kes nak cari baju kat aku la. mana larat pon weh! ajak Pah dgn B tadi. haduhh, kesian depa ikot aku. HAHA, sorry dear noh. hampa ikot aku, last last 1 baju pa tak beli. aku cerewet kot. tataw la weh. payah kot nak jumpak baju hat aku berkenan. kalau berkenan tak elok pulak dgn badan. hae, payah payah. hat Paan dok hingaq aku. cena dia tak bengang dia qeja rini. tengok tengok aku tadak kelas. haha, kalau aku hingaq gak. HAHA. sorry b. tadi jumpa dia sat kat Mcd. mana handsome Boy aku. :)) rindu kat dia. tak dan sembang pon. dia masuk dalam dah. sedih kot. mana puas. rindu awakk :))


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.