Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

awakkk. kawan? huh

semalam post pasal camping kan? mesti hang pa semua pakat tertanya-tanya awat aku maki kan? haha, memang maki pon. sebab bengang. tersangatla bengang sehingga tidak berasa enjoy dengan mereka semua :). saya benci mereka. and, selasa ini kalau tak maw pi perjumpaan jpam tak pa kot noh. sebab pukul 2.00 hingga 4.00 kena tala muka dgn si dia. dah naik meluat. tersangat meluat. okayy, masa tunggu mama hari khamis itu, bella message cakap kena pi sekarang. tak gila ka weh? mama baru sampai kot. aku pon baru nak makan. disebabkan itu, semua mood hilang! dan apabila sampai di sana agak terganggu dengan prangainya. "takpa. sabaq!" satu group. okayy takpa. tapi bila kesabaran sudah hilang hanya muka yang blur sahaja yang menala ke arahnya. apa kawan yang panggil kasaq? apa? awak tak hormat saya, so, saya sabaq. tapi sabaq saya ada had. sorry kawan, maybe kita kawan lama. tapi saya kenai awak sudah lama. apa yang awak buat pada Min dulu, awak buat kat saya time kita form5. right sayang? bila perangai awak yang ada jumpa geng lupa saya, dan bila geng tiada cari saya dan Mun nak buang? awak ingat kami suka ka? sorry sayangg, kami kawan awak. so, tolong respect kami. kami bukan nak awak respect macam orang yang berpangkat or what. tapi at least, cakap lembut. selasa ini saya takkan bagi muka kat awak. saya sabar dengan awak dah 2 tahun. so, sorry kawan. sorry

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.