Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

brothers :))

salam, good evening to all my followers :). tonight saya nak bercerita pasal abang abang saya. saya memiliki dua orang abang. mereka atas saya. err, i mean mama lahir mereka dulu. :) . my first brother is Mohd Khairul Hidayat Bin Abdul Rahman. his age is 26 years old. and taken by idk. HAHA. and my second brother is Mohd Sazwan Effendi Bin Abdul Rahman. his age is 22 years old. and single/available.

abang, saya panggil "abang" kepada abang yang sulung. semua panggil dia "abang" sebab dia "abang" kami. first yang pelik. bila nak kahwin? HAHA. tak habes habes bagi mama angin. tapi manja sekali dgn mama. sampai mama bagi apa saja yang dia nak. =___=' . dah kerja. FAMA cam mama jugak. tapi dekat Penang. sekarang dah lama dia tak balik. busy kot.

ingat lagi, masa kecik kecik abang selalu kata "hang badin, paling payah nak bela. sebab hang suka qeyau! sampai aku nak pi men bola pon tak leh sebab mama suh aku jaga hang!" haha. dan, bila mama abah tadak pi qeja tinggal la kami bertiga di dalam rumah. CUTI SEKOLAH kata kan :) . adik time tu mama bagi pengasuh jaga. jadi, abang la jaga saya dan wawan. suap nasi bila saya nak makan. tapi itu, dahulu :) . sekarang, dia still ngada ngada. manja manja sampai kan saya suka menjerit JANGAN KACAU! haha. iloveyouu abang :))

yang abang kedua pula saya panggil "wawan". dia saya tak panggil "abang" sebab nyaa ; entah :) . dulu kami neh macam anjing dengan kucing. suka sangat bergaduh. memang kami tak leh jumpa. kalau jumpa memang berperang la. HAHA.

ingat lagi, time tue saya form3. wawan baru habis SPM. so, dia ditugaskan menghantar saya pergi ke Tuisyen. dan satu malam itu, kami bertekak dalam kereta. dan tidak bercakap 1-3 months mybe. sampai kan abah naik risau tengok kami. dan akhirnya kami berbaik sendiri nya :).

sekarang tadak lagi pergaduhan antara kami berdua. kerana sudah besar ;D . dan wawa, please stop suruh aku cari GF kat hang. dah jumpa minang terus. abah okay ja. mama saja wan. tengok abang. nak kahwin pon mama nak mara. HAHA. cari hat elok mata abah dan mama la.

that's all my story tonight :) . thank youu.





a lots of LOVE
sr.

1 comment:

  1. hye dear!!
    wow about ur brother
    send my regard to him
    yeke statment ni------->(tengok abang. nak kahwin pon mama nak mara.)
    dah nk kwen eh die?tahniah le
    jgn lupe jemput akak ek...

    >wajihajamil<

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.