Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

ty la sayangg.

tadi pi date sat dgn paan. paih tue, dya suh tggu kat insaniah. tggu bkan men lamaaaaa! nek bebai gak laaa. ada dlm 15min nmpak qeta dia dah. dia suh ikot qeta dia, pi la ikot qeta dia. paih tue, tggu dia pi buat qeta dia sat kat bengkel qeta dia. agak koi 12 baru dia mai kat aku. bebai! bebai! dok maki dlm hati ja aku neh. haha. paih tue, dia bagi plastik yang ada jersi Malaysia. HAHA. sukaaanyaaa!!! dh la sama dgn baju dia. haha. aku laa suh dia beli ritu, tgok dia pakai SMART. paih tue, dia beli sgguh. haha. syiokkkk! paan kata harga rm**. cehhhh!!! cam tak caya. haha. atas rm50 kot. haha. laki aku byk duet pulak. haha. tapi papa pon. ty nahh b. sayang hangg! haha muahh muahhh

aku malas nak tangkap tadi. aku amek dlm Internet ja. ty nahhh b! muahh muahh
boh 1 dah la. buat pa boh byak byak. haha








sr :))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.