Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

;')

Myna cakap dulu ; "kalau selalu gaduh kekal lama" . betoi ka? rasanya kalau selalu gaduh yang tak lama dalam sesuatu hubungan. kalau gaduh dapat selesai dengan elok senang je kan? zero zero. kalau gaduh ungkit ungkit macam mana?

seiously, tengok gambar M dgn Hubey dia agak jealous. tadi tengok gambar Ejah dgn Edy comel jaa. nampak sweet ja. tengok gambaq Mia dgn BF baru dia nampak "alahhh!! comellll depaaa!" =_____='

aku tunggu hang gak. aku takut hang betoi betoi pi jauh dari aku bila aku kata gutu. aku takut kalau aku off phone nanti hang call aku tak dapat, dan tak leh aku nak cakap dgn hang. aku tunggu hang walaupun aku selalu cakap "baby tak suka tunggu b". tapi kot mana pon aku tetap tunggu hang.

"bibieee" a cute nick for youu kan b? kalau tak "abie" neh "bibiee". comel je kan? aku tau hang suka aku panggil nama hang gutu kan? ;')

bibiee, i'm so sorry sayang. my bad. please forgive me. iloveyouuu

SR
to youu Farhan. :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.