Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

:))

aku tak tau nak buat tajuk apa laaa. haha. mesti hampa tertanya-tanya sebab apa kat blog aku tadak gambaq aku dgn Paan an? an? an? mesti hampa dok heqan sebab pa aku punya time yang aku mula couple dgn Paan pi mana an? an? an?



AKU BUANG LA. haha. sebabnyaaaa, ;') . besalaaaa. teqa neh laaa aku.

semalam gadoh. sampai qeyau qeyau akuuuu. qeyau dgn penuh rasa insaf dan bersalah. kena marah dgn Paan. cangakk gi. ingat Paan tue tak qeti marah org ka? tgok muka dah laaa. CENGEYYYY. tambah tambah bila dia marah aku. takottttt.


tadi dating, qeyau lagi. aku melawak silap. dan Paan salah sangka dia marah aku. aku tengah drive time tue. sambil cakap phone dgn dia aku qeyau. dia terkejut aku qeyau. sebab dia tak sangka aku nak qeyau kuat. dia pujuk aku. okay balik la. haee, time time buat pen merah neh memang aku sensitif sikittt. NORMAL LA KAN??

hmm, dia banyak sabaq dgn aku. semalam aku pon tak sangka aku qeyau kuat. qeyau sekuat yang mungkin dan dia tak pujuk aku. mybe marah kan? bila aku senyap. okay la kami. bila dia mula marah balik aku qeyau balik. ;')


aku ajak dia pi breakfast besok pagi. dia ajak aku pi jogging. BOLEHHHHHH!!! ;p, aku malas! nantila aku jogging. haha. bila ada mood. dia ajak aku pi Taman Rimba then pi MCD. MAKAN breakfastttt <33.
style dak idea aku. hari ini pon dating, aku ajak. nak elok balikk ;)


SR.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.