Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

hai

Assalamualaikum followers.

maaf kerana saya tidak dapat reply comment dan wall-ing anda yang berlungguk di account facebook. saya bukan saja sengaja tidak membalas anda punya segala comment-ing dan wall-ing anda tetapi kerana saya dimasukkan ke asrama dengan secara jenayah dan haram untuk budak outsider tidor di asrama. saya telah mengakhiri final exam saya dengan rasa lega dan frust. kenapa? saya tidak mendapat jawab 4papers daripada 5papers yang perlu ambik. dan masa depan saya, saya hanya nampak yang saya akan di*****kan. so fucking. dan, terima kasih kepada yang membuat soalan. kerana mereka saya dan budak semester 2 hampir hampir pengsan dan menangis. saya juga tidak ada masa untuk membalas segalanya dan membaca blog blog yang telah saya follow. ini kerana, saya ingin Qada' segala tidor yang tidak cukup dan hanya tidor selama 3jam tidor. dan bangun jawab exam dan study. dengan ini, saya mengakhiri ucapan saya dan post saya untuk hari ini.

goodnight dan assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.