Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

leisure with a boring story

Assalamualaikum.

actually, banyak cerita yang nak dicerita dalam blog malam ini. tetapi tak tau nak mula yang mana satu. al-maklum la banyak sangat cerita cerita yang menarik dari cerita pasal happy sampai cerita pasal touching.

here, saya menetap di kamsis selama 6hari 5malam. dan disana saya telah mengenal hati budi, dan lebih mengenal perangai mereka. saya tidor bilik Farah Hazimah dan Norizaila. dan diikuti oleh Nur Sabiha, Nur Hafifah dan Shakinah. yaa, saya sangat happy bersama mereka :)) , kami study dari petang dan akhiri senja. dan sambung pada waktu malam. dan hanya tidor yang tidak cukup.

cikgu kami, iaitu Ashikin, juga sebagai hubby saya. kerana? adalah. kan?kan? Farah sebagai mama yang paling saya sayangi, Nur Hafizah sebagai kaklong yang comel, manja tetapi ganas! Nur Sabiha sebagai abang kedua yang bernama Sabawi. ;p mama yang beri nama tersebut. dan saya Nur Syafiqah sebagai adik adik mereka. Shakinah, Hafifah, Ina, Zaila sebagai makcik makcik saya. hidup kami banyak suka dan duka. touching, caring dan loving.

okayyy, now about exam. memang killer punya soalan yang membuat aku tak boleh jawab dan menangis. tambah tambah Financial Accounting. tak penah penah jawab dalam keadaan yang bengong, dan giveup. menangis depan mama dan abang wi ;') . thank youu dear. dah tue rasa rasa macam akan repeat paper. dah gitaw mama pasal tue nasib baik mama faham.

walaupun kami tidak dapat menjawab paper paper, kami cuma ada satu harapan. tamaw repeat paper. dan nak dapat pointer 3above. iloveyouu girls. sangat sayang. imy. see you next sem babee

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.