Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

MUMU ♥

diberi nama ketika belom bela. haha. mumu adalah sejenis benda, benda yang lembut lembut, selesa bila memeluknya. kesimpulannya adalah sejenis anak patung yang berbentuk lembu :). terminat dengan lembu ketika mula mula kenai Paan. aku kambing dia lembu. stai dak? ;p 

dapat mumu pada 02102009. lama dah. dah setahun mumu dgn aku. susah senang kami bersama. aku jaganya sangat rapi. sangat sangat rapi. nak tau dak Paan bagi time bila? time tue kat sekolah. hujung minggu. so, parents boleh mai jumpak kami. Jumaat for Aspuri, Sabtu for Aspura. kiranya Paan mai hari Jumaat la. waktu tue aku call dia mintak tolong dia beli KFC kat kami. dia pon mai la. preh! preh! waktu dia nek moto comel dia ;p. 

yang paling best dia habaq kat guard kata jumpa Hazani. kalau dia habaq nama aku habih la aku. kantoi pak guard habaq kat abah. aku dgn Najwa tuqun laaaa. pi kat dia. bagi duit. paih tue dalam raga motor dia da bag plastik besaq. aku tak perasan ada apa dalam tue. paih sembang sembang bagi duit, tengok tengok dia kata "Nah! Mumu hang!" aku terkejut. tengok ada apa. tengok tengok ada MUMU!!. aku terkejutttt gila. tak sangka dia nak bagi kat aku :))

paihtue, aku tak penah renggang dgn mumu. dok kat asrama tidoq dgn mumu. bila dah habis SPM bawa balik mumu kat umah. masuk asrama poli, usung mumu. cuma balik kg ja tak usung. haha. mumu tue la tempat aku meluah perasaan. kalau gado dgn Paan, mumu la tempat aku gigittt! tempat aku sepak! tempat aku baling! dan tempat aku qeyau. kalau qeyauu ja mumu la aku peluk. kes tue mumu tak gebu dan gemok! penyek dan lasam! haha

kalau tidoq, mesti dgn mumu! kalau gado aku lempaq mumu. tapi malam caqi balikkk. haha. kat bulu mumu tue ada ayaq mata aku, ayaq liuq aku, hingus aku, suma ada. haha. 


walaupun Paan bagi bear ja, and cara bagi tak bapa sweet aku tak kisah. sebab tanpa mumu neh aku tak bersama Paan ;p, susah senang dgn mumu. hebatkan mumu?


P/S : b,thank you bagi mumu. sayang b :)) <33


lasam dahh dia :))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.