Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

babe, aku tak penah lupa dan tak akan lupa :)

selamat petang semua followers! malam neh aku rasa bosan sangat. maybe Paan qeja malam kot noh? haee! *macam sebelun neh dia qeja pagi ja tiap-tiap hari
aku minum nescafe pagi tadi la. kononnya dahaga la. HAHA.

weh weh, aku rindu kawan-kawan lama aku. serius rinduuu. aku dulu ada geng. geng brutal. sapa tak kenai kami? habaq maii!! haha. dulu sekolah rendah kat Sekolah Kebangsaan Titi Gajah. dulu lembik lembik. berhingusss!! tamaw cita! memalukan. HAHA. tapi aku ada geng. geng kami ; Ummi Kalsom, Siti Maryam, Nurul Husna, Nur Masturah, Nur Syafiqah. paih tue, bila semua masuk tingkatan kami berpecah. actually, Nurul ja pindah. pi sekolah Bukhary. yang lain semua Sek. Men. Keb. Tunku Abdul Malik.

bila masuk form2. agak terasing bila dok dgn Ummi,Maryam. sebab depa geng pandai. aku dgn Masturah pandai jugak. tapi lambat skit pada depa. then, aku join puak-puak gila neh. Sarah Adibah, Azlinda, Hamimah Husna. kami sekolah rendah sekali. tapi tak geng. cuma "huhahuha" ja la. then bila lama lama sikit Masturah join dgn kami. then jadi 5org dalam geng kami.

aku paling rapat dgn Sarah. pi mana mana semua dgn dia. walaupun kelas kami tak sekali kami selalu bersama sama. mmg syiokk gila dia. dia la tempat aku manja, tempat aku berahsia, tempat aku nak maki. HAHA. dalam geng kami semua ada nick. aku depa panggil Paqit. Sarah kami panggil Paip. Mimah kami panggil Mun. Masturah kami panggil Mak Tam, Linda kami tak panggil apa. tapi kami dah cipta nick untuk dia Panda. HAHAHA.

boleh lekat nick tue ; aku dapat nama tue kes aku jatuh tepi paqit. TEPI paqit. tapi Ismail Akmal a.k.a Mae neh nampak aku jatuh dalam longkang. then sampai la kot depa tak caya aku jatuh TEPI paqit. Sarah pulak kes tokwan dia tukang paip. kami mmg jahat! tapi dia besa ja. haha. kalau kami panggil dia "PAIP!!" dia mai ja. Mimah lak, Sarah laaa. pi umah jiran Mimah. jiran Mimah tue nama Cik Mun. lepaih tue dia panggil Mimah nama Mun. kami pon Mun jugak la. haha. Masturah sebab dia gelap. tapi kami tau dia tak suka. memang dia tak suka. tapi besala kadang kadang. kasaq! lanie nick dia Tora. HAHA. kojaq depa nehhh.

saat-saat dgn depa neh semua best. kat sekolah ka, kat tuisyen ka, kat umah ka semua best. paling best kami bersama masa form3. kami suka huhahuha. balik dgn bas dan pi buat date lagi. HAHA. aku dah ada bf time tue. Sarah pon ada. Mae yg bagi gelaran kat aku tuela bf dia. HAHA. Mun dgn Tora tadak. sampai la tadak. Linda ada. kalau balik mesti jalan sekali!! kot mana hang kelas lambat kaaa, balik awai kaaaa tetap tunggu. paih tue bf pon tunggu kami gak. balik sekali ;p. gatai! memang enjoy dgn depa. sangat enjoy. pi mana semua "HAHAHAHAHA" tadak yang qeyau. semua happy.

sampai la tiba masa aku kena tukaq sekolah pi teknik. saat-saat paling sedih. sebab tinggai BF yang TAK GUNA, tinggai kawan huhahuha. aku sampai qeyau tamaw pindah tapi abah suh pindah jugakkk. hmmm, sampai geng aku pulau aku. sedih kot. aku tau depa sayang aku. tak bagi aku pisah dgn depa. tambah tambah Sarah, heeeee.

bila aku pi teknik, kami still kuaq lagi. pi lepak lepak lagi. sampai la tak lepak sampai sekarang. dulu kalau lepak mesti umah Tora, kdg kdg umah Mun, rasa laqat jalan umah Paip. kalau nak melalak pi kat bendang belakang taman. pi dok sana kami suka gelak. ada jaaa ceqita. selalu lepak Linda tak join sebab umah dia paling jauh antara kami. tue yang payah sikit. kami tak penah lost contact. sebab Facebook menghubungkan kami. haha.

Sarah wall aku ritu, plan nak buat barbeku. okayyy sangat. sebab kalau depa ada event apa apa aku jarang join. dok asrama, balik kg la. dia nak buat time cuti sem. :)) . sekarang neh, Sarah belajaq poli Perlis dgn Tora. tapi kos tak sama. hahaha. Linda form6 kat Sek. Men. Keb. Tunku Abdul Malik. Mun lepaih Matriks. aku dok Polimas.


P/S : babee, serius rindu hampa semua gila gila. banyak gila kenangan kita weh. aku sayang hampa sangat. aku tadak picture kita semua. kalau ada aku boh dalam blog aku. iloveyouu BFF. :))

goodnight 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.