Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

uhhhhhhh. hmm

bila nak stop resdung neh ha? kalau time tak kena satu hari bersin! hidung pulak dok melelh tak habis habis. mama dah bagi macam macam untuk buang resdung ; ubat, minuman, semua tak boleh. takkan nk pi rawatan resdung setiap hari? kalau abah jadi Menteri Pelajaran tak pa la jugak. gila mahal. 1 rawatan RM12 seorang. kalau pi seminggu 2times RM24. sekarang neh, muka rasa gatal sangat. dengan rambut terjurai di depan. RIMAS sangat laaa. dengan hidung meleleh. tisu kat umah kalau tak habis tak sah. bukan ada sapa yang nak tolong habis kan. HAHA. abah suruh nanti cuti sem pi jumpak doktor. tanya apa masalah dengan resdung neh. nak kena buat apa. biaq bagi sedut habis hingus hingus neh! dah naik rimas akuuu.


that's all. saja nak habaq. aku dah bapa hari tak post. tak tau nak post menatang apa. HAHA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.