Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

24052011 , with my lovelyy family

actually nak post pasal neh dah lama, dah 2 hari lepas tapi tadak mood nak post walaupun dok log in laman web sesawang www.blogger.com neh. here, pada hari itu saya dan kawan kawan dan juga kawan baik ever dan ever yang merangkap boyfriend saya dan juga hubby tersayang juga telah keluar bersama sama untuk menonton wayang.

ceritanya begini, pada hari yang indah iaitu hari isnin, terdetik untuk keluar bersama sama pada keesokannya. dan telah memberitahu mama yang juga merangkap classmate dan kawan terbaik untuk keluar. mama cakap "okok" hahaha. memberitahu abang tersayang sebagai lelaki walaupun dia sebenarnya perempuan asli yang juga merangkap suami saya dan juga kawan baik. abang cakap "okay"" juga. dan berusaha untuk keluar bersama kami bertiga. saya juga tidak terlepas untuk beritahu kepada boyfriend saya yang saya sayang di dunia ini untuk mengajaknya keluar. dan he say "okay" hahaha.

then, datang musibah yang menimpa di mana abang saya iaitu suami sayang tidak dapat join kami kerana abang nya yang sulung ada kerja dan tidak dapat menghantarnya ke City Plaza. aku risau kan mama, kerana kalau abang tak dapat join kemungkinan besar mama juga tidak mahu join. OMG!. dan masalah paling besar di mana saya dan boyfriend saya yang tercinta telah bertengkar dan mengakibatkan perasaan benci, marah, dan meluat meluak-luak.

Alhamdullilah, masalah yang menimpa kami akhirnya bertukar bahagia, yang di mana suami sayan dapat join kami, dan mama join, dan boyfriend saya tercinta jugak join. dan ini membahagiakan saya. kami menonton cita Nur Kasih The Movie. seronok, dan juga macam babi. kenapa? wayang di City Plaza membuatkan kami semua mahu keluar dari sana. dan, lepas neh takkan menjejakkan kaki ke PANGGUNG WAYANG CITY PLAZA YANG DH MACAM HAPRAK.

errr, lupakan apa yang saya katakan. berbalik ke jalan ceritanya. apabila habis menonton wayang saya mendapati mata saya merah dan tak dapat kenal pasti apa masalah saya. dan saya telah lupakannya. kami lepak lepak di Pak Hainan selepas itu, sementara menunggu boyfriend saya yang tercinta pergi kerja. di sana, kami berjumpa Nur Anis yang merangkap adik saya dan juga budak yang cakap banyak. kami bergosip sana sini dan mengakhiri dengan menghantar boyfriend saya ke keretanya.

jadi, selepas itu kami berkumpul anak beranak untuk meneman suami saya untuk membeli baju dan seluarnya. suami saya ingin menjadi girlish. thank God :). kami shopping sana, shopping sini. oppsss! saya terlupa ingin memberitahu, di sana saya telah berjumpa dengan kawan saya yang juga merangkap adik saya yang comel iaitu Halawani Sahail. sudah lama tidak berjumpa dan sempat bertangkap gambar dengannya. :)

akhir kata untuk cerita ini, saya menghantar mama balik rumah dan menghantar suami saya ke Regency Hotel ;p. terima kasih kerana membaca cerita saya untuk hari ini. di sini, saya ada meletakkan beberapa gambar untuk anda lihat. sekian. terima kasih <3

 boyfriend yang saya cintai <3

 Farah Hazimah, Nurul Ashikin, Nur Syafiqah *mama, suami, adik <3

 Nur Anis, adik yang saya sayangi <3

Halawani Sahail, babyy saya ever dan ever <3


terima kasih,
love ; SR

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.