Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

hell-o

haii everyone :)) .

nak habaq nehhh, selasa neh birthday Paan laaaa. ihh ihhhh, sat ja noh umoq dia 18tahun. besaq panjang dah laki aku nehhh. ihhh laaa. dulu time awai awai couple dulu budak lagiii dia. pi mana mana suh mama hantaq. lanie tak gadoh dahhh. boleh pi sendiri. naik qeta boleh, naik motor nouvo dia pon boleh nohhh! ihh ihhh.

ikot ikot plan kami dua besok(isnin) yang pi celebrate birthday diaa. tengok tengok ada masalah teknikal sikit tak boleh celebrate. dah tue, selasa dia qeja pulak. pujuk punya pujukkk mau jugak dia buat closing. ngeee!

dah siap hadiah. hadiah tak berapa special. tak macam hampa bagi seluaq jean Levi's, jam Adidas, kasut Nike kat balak hampa. aku tak mampu. serius tak mampu. aku pun buntu taktau nak bagi apa kat dia. dia tak kisah sangat kalau jenama pasar malam janji kena dengan taste dia. kan b kan? aku just bagi takat yang aku mampu tanpa menggunakan duit parents aku. tapii adalah sikitttt. ;p

so, kalau hampa nak tau apa yang aku bagi kat Paan untuk hadiah birthday dia. tanya dia sendiri. okayy followers yang diberkati Allah swt. goodnight dan assalamualaikum :)

sr <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.