Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

idk, idk, idk

hmm, sekarang memang tadak mood gila. sangat sangat tadak mood. pasaipa? pasai tue la. pasai pa gi. cinta monyet takkan bertahan, yes i know. tapi kalau ada jodoh tak pi mana aih. Allah dah tentukan sapa jodoh aku, kalau jodoh aku dengan boyfriend aku dia la jadi suami aku. kalau jodoh aku dengan anak Datuk, dia la suami aku. insyaAllah. tunggu saja. wawan cakap "high school loving tak tahan, panjang lagi masa weh, hang qeja dia qeja kita tataw. nanti jadi cam aku frust gila bila break sebab couple lama". serius mintak jauh la semua tue. sangat sangat jauh. tamaw jadi cam dia. dulu wawan dgn ex dia cam aku dgn boyfriend aku gak. neh, tambah pulak boyfriend aku dapat poli sekali. aku mesti keluaq dulu pada dia. hmmmm. dah mula nak overthinkinggg dahh. enough enough.!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.