Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

it's normal


apa maksudnya? okayy. maksudnya disini dalam post saya kali ini normal la kalau kita bercinta lama lama ada perasaan yang dah lapuk dengan boyfriend or girlfriend.

like me, entah. sekarang neh dah malas nak pikiaq. admit la sometimes tue rasa macam kosong ja dalam sehari tak dengar suaranya, tak dengar ketawanya, tak dengar merajuknya. tapi bila dah lama lama dok rasa kosong tiba tiba rasa macam dah tak kisah dengan suma ini. rasa macam dah biasa, dah basi dengan semua neh.

nak kata rindu tue, memang ada rindu. nak kata tak rindu tue ada jugak. entah la. kadang kadang ja. bila tak contact sehari rasa macam tadak apa apa. kalau tak contact 2 or 3 days rasa macam 'aku neh ada bf ka dak?'. then, bila contact mula la nak gaduh, perasaan tak ikhlas nak manja, tadak mood bila cakap on phone.

then, mula rasa menyesal di hati 'klu aku tak caqi dia saheh aku tak sakit hati' hmmmm. actually, benda neh la yang rasa sekarang di hati. kalau contact gaduh. macam pagi tadi, gaduh. punca saya. macam biasa. saya mengaku saya yang bersalah ;'). bila tak contact rasa macam 'babiiiiiiii!' dumb gilaaaaa! tengok dia online tadi, rasa macam sakit hati. why? punya tunggu dia nak pujuk kita, last last tunggu punya tunggu habuk tak dapat. kalau break, boleh. tapiiiii, kalau boleh biaq dia cakap dulu.

tamaw cakap banyak, tamaw merepek banyak. semak pala. mood sekarang, rasa macam solo. HAHA. bodoh! kenapa malam tadi aku mimpi pasai dia hah? cam bodoh ja.!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.