Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

awayyy

start tomorrow bye bye Kedah. HAHA. macam tak balik dah Kedah ja bunyi nya. kami sekeluarga nak pi Kuala Lumpur. lama dah tak balik sana. dulu before my grandfather was died time raya puasa mesti balik sana. sampai orang cakap 'org balik kg, hg balik bandaq'. kami dok sama sampai hari sabtu. dah lama tak balik. sangat lama :). so, bye bye KEDAH. welcome KL.

laki aku neh pi Melaka. huh. hari neh msg tak banyak sebab dia letih. tapi aku tataw dia letih teqa mana sangat sebab bukan dia drive. dok tidoq dalam qeta ja time pi sampai aku dia lupa =='. pi kenduri kat SP semalam tak pa. alasan dia, dia letih sebab pi kenduri kat SP. takpa takpa. hat paling aku rasa macam tadak perasaan, ada member perempuan. aku tak maqah, sebab aku tamaw ada perasaan! biaq pi kat dia. kalau aku pi kenduri even ada sorg laki saheh hingaq dah!!!

aku taw aku merepek banyak, tapi aku memang tak puas hati gila! nanti hang boring jangan dok PULUN caqi akuuu!!!!!!.

KBYE

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.