Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

hello babe

Assalamualaiku, hai, hello :). dah 5days aku meninggalkan blog tersayang. grrr, dah rinduu! okay tipu ;p. actually setiap hari aku bukak laman web sesawang www.blogger.com tetapi tak diupdate. muahaha. sebabnya aku tataw nak post apa. heeeeee <3. itu sebab utama okayy

aku online, hahaha. aku tataw nak post apa neh actually. okayy, lagu neh la. adik akuu ; Nur Anis, couple dgn Radzi yg merangkap gay bf aku. aku tgok depa sweet. sampai aku segan nak post wall kat Anis. heeeeee <3

M, aku rasa dia dgn bf dia okay kot. dah relationship dah dalam fb. album pon ada picture hubby dia. okay dah tue. Moon, baru lepas break. aku kesian kat dia. sebab selalu couple jadi gutu. sat okay, sat dak. last last break.  aku harap dia jumpak la MR. Right dia kat unikl nanti.

Farhan, Rome-oo aku dah okay sikit perangai. dah tak macam dulu. ada masa dgn aku. Alhamdulillah kan, kalau tak tiap malam aku qeyau sebab dia. muahaha. mgu depan dia nak masuk dah. 4hb orientasi, seminggu pulak tinggai aku. time tue tadak masa nak msg dah. tapa tapa, try sabaq nohh.

okay la, tamaw nak mereben dah. kbye

love,
sr

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.