Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

saya rindu merekaa


Afifah binti Ismail
aku kenai dia since aku kecik. i think time aku lahir kat dunia neh dia dah kenai aku. dia jiran aku. walaupun rumah kami tak kembaq, tapi kami selalu lepak sekali. dulu kecik kecik dia la teman sepermainan. makan rumah dia,  tidoq bilik dia, pi mana mana sekali. dia pulak tadak adik. dia bongsu, so dia rapat sikit dengan aku. dia kecik jaaaa, tapi tinggi. dia selalu jeles badan aku, aku selalu jeles badan dia. lepas dia pi KL untuk kerja neh jarang jumpak. memang tak jumpak pon bukan jarang dah. hahaha. tapi last jumpak dia time dia bawak si mukriz jalan jalan. dia jugak kawan wawan masa kecik. pi mana mana depa dua ja dulu. heeeee <3. serius dia, rinduu sangattt ;')


Noor Hazidah binti Kaderan
roomate paling best. roomate masa semester satu. kami pi mana mana semua sekali. buat jahat sekali. orang Johor kak zida neh. umoq dah 24tahun. hehehe. tapi tak macam kan? sebab dia kecikk. tapi makan kuat nak mampuihhh. disebabkan dia lah aku badan besaq sebab tengok dia makan sehari 6kali. terpengaruh seorang kakak senior. sekarang dia dah habis belajaq. dia dah balik kampung halaman dia. insyaAllah tahun depan dia kahwin. muahaha, dah tuakan. so, kena la kahwin. masa semester dua, kami tak duk asrama. dia dok rumah sewa. aku selalu pi rumah sewa dia. hehehe, sajaaaa. pi melepak dengan senior yang mereng mereng ;p. imissher badlyyy :')

__________________________________________________________________________________


dua orang kakak saya. al-maklumla tadak kakak. hat ada abang ja. hahahaha. kes tue kempunan kakak. suruh kahwin tadak duit. lagu tue la. muahahaha. KBYE

sincerely,
SR

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.