Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

ouhh joggingg

hello peeps. today i would like to post about jogging. HHA. cam haremmmm. aku pi jogging tadi neh. disebabkan kelas petang tadak dan balik pukul 12pm so, tengahari boleh diisikan dengan tidur di atas katil empuk yang cadar warna pinkkk. nobody can touch me. HAHAHA. *merepekkk 

todayy, agak berantam sikit dengan PAAN BODOH sebab dia bagi aku naik angin, naik marah, dan nak naik atas belakang dia sambil tarik rambut dia macam mula mula couple dulu. heeeeeeeee. so, disebabkan itu kami agak tegang tadi di POLITEKNIK kesayangan kami. jumpak tue jumpak, tapi no komen. haha.

 back to the jogging ; tengahari tuekan aku tidoq lena. then, dengaq la bunyi handphone ring ring. PAAN HANDSOME call aku. nak ajak jumpak. errrrrr, tengah lena kot. kacau aku jaaaa. dia bebai. okayyy, nevermind. then, aku rasa mata aku dah tak boleh nak pejam sebab PAAN COMEL call tadi, aku call dia cakap nak pi jogging petang neh. dia joinn.

pukul 5.30 kuaq rumah, teqa nak sampai kat JUBLI EMAS tue 10min. tunggu ABANG PAAN lagi dah 10min. then, dia mai dengan beg comeyyy dia. alahaiii, tak balik rumah lagiii. kecian diaaa ;p. jadi, mula la kami berjogging. actually, aku ja jogging. dia tak jogging sebab dia baru lepas makan, perut sakitt. so, dia just teman kan aku. then, buang masa bagi ikan makan. then jogging balik. hahaha.

nak habaq, jogging bapa puluh minit ja. sembang ja banyak. hahahaha. PAAN laaaa, dok ajak sembang bagi ikan makan. hahahaha. kata nak aku kurus, lani hang yang buat bagi aku tak kurus. BENGONG.

__________________________________________________________________________________


anniversary nak dekat dah. dah jumpak dah nak bagi apa. tapiii, mahal. lambat sikittt, maybe kot. Isnin neh, dua tahun genap couple. segala cabaran, break couple, gadoh sampai qeyau qeyau, maki hamun, akhirnya genap dua tahun Isnin neh, insyaAllah :)

loveee
sr

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.