Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Sweetnesss =='

Kalau la boyfriend aku sweet + romantik + jiwang karat mesti best aku. Hahaha, bukan apa. Mesti tiap tiap ari dia dok jiwang karat gila bhabhi punya dengan aku.


Entah kenapa, aku rasa teringin nak jiwang jiwang dengan dia. Hahahaha, tapi aku taw dia tue style lembap punya boyfriend. Nak peqayat girlfriend tak qeti. Haihhh, nasib badan dapat boyfriend lagu tue. Sayang punya pasai kannn ? ;p


Tadi aku tengok cita City Hunter ; korean drama. Actually cerita dia agak agak politik sikittt, tapi ada certain part yang sweet cam nak mati. Malam neh part sweet nak mati. Sampaikan aku terasa pulak. Hahahaha, emo gila kot. Terasa sebab hero dia tak cam Farhan. Hmmm.


Maybe aku tengah bulan mengambang kot, sebabtue nak hat pelik pelik ja. Haihhh, kecian laki aku ;p. Hat couple jiwang sampai setiap hari pon payah. Hat sempoi tak minat jiwang pon payah. Kalau dia jiwang seminit tue kira aku dah bersyukur dah. Hahaha


Entah, aku tengah pening. Lanie tak message sebab bebai dia tamaw tolong aku. Teqasa. Pelik. Haihhhhhh.








KBYE

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.