Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

when i'm jelousy

Salam and greetings to all my followers. Haihhh, awat nehhh? Pasai pa neh yang hoii? *dok buat touching pulakkk. 

Neh, baqu gambaq. It's nothing laaa Syapikah hoii, haqi tue hang tak tengok depa sembang takpa pulak. Bila hang tengok gambaq depa dok buat pala touching, jelousy pulak. So silly billy laa.

Again, it's nothing. Kalau laaa tadak perasaan cemburu kan senang. Haihhh, =='

  Kalau aku cemburu kan, aku mesti nak dedahkan perasaan aku yang cemburu tue. Tak kira la cemburu tue sikit ka, cemburu banyak ka, mesti nk tunjuk jugak. Bukan apa, nak bagi dia taw aku neh cemburu. 

  Tapi, kalau dia buat tak paham or memang sesungguhnya dia memang tak paham aku mesti bebai. pasti buat tanda tanya dalam pala hotak "awat la dia tak paham aku neh jeles?" 

  Dulu, aku tak penah cemburu. Cemburu tue, aku buang tepi ja. Hang punya pasai hang nak buat pa, hang punya pasai hang nak message dengan perempuan mana janji hang habaq ka aku. Tapi lepas dia selalu cemburu kuat sangat dengan aku, tiba tiba perasaan tak adil tue muncul dalam diri aku. 

  Dulu tak penah kisah dia nak pi mana, lani dia pi mana aku macam dah nak bebai. Sebab aku nak pi mana dia tak bagi. So, sangat tak adil untuk aku. KANNNN?

  Lani, aku tengah cemburu. Cemburu kat budak budak. Cam bodoh ja an, haihhhh. Nak buat lagu mana perasaan tue mai sendiqi. Aku tengok muka budak budak tue pon aku sakit hati. Padahai budak tue tak buat apa, aku ja yang OVER + EMO lebih.

Kalau dia taw sapa budak yang aku dok buat pala cemburu sangat, aku taw mesti dia akan bela maki maki punya budak tue. Mesti dia cakap aku tak patut cemburu kat budak tue. Haihhhh, cena tak cemburu hang puji budak tue comel + lawa dari aku. BODOH!

kbye


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.