Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Izam Azuar

Beliau merupakan seorang yang sangat baik, menjaga hati kawan-kawan dan sporting. Arwah juga merupakan anak sulung lelaki daripada 4 orang. Dia merupakan anak yang baik. Seorang abang yang baik dan manja dengan adik-adiknya, dan juga merupak seorang boyfriend yang sangat mencintai Nurul Ashikin Binti Zakaria.


Actually aku tak pernah kenal dan tak kenal langsung Izam atau dikenali sebagai ikan bilis dalam facebook. Tetapi aku lebih mengenalinya ketika arwah bercinta dengan Shikin, yaa, sangat sayangkan shikin. Sumpah aku tataw kalau aku ditempat Shikin macam mana, tapi Shikin kuat sangat kuat. Shikin baca Yassin untuk nya, temannya sehingga arwah tanam. Betapa sayang dan cinta nya Shikin pada Izam. :')


Berita pasalnya masuk dalam berita, aku rasa sebak sangat time tue. Allah sayang kan dia, dia meninggal ketika mahu pergi kerja ; pratikal. Mahu pergi belajar, tapi siapa sangka di situ ajalnya. Shikin, be strong and redha pemergiannya sayang. Kami semua ada di belakang Ekin. :')



-Al-Fatihah untuk arwah Izam :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.