Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Boring, bosan, dan boring.

Assalamualaikum, and what's up bro! *ayat time gayut dengan Chen.


Yo man, wanna listen or read my post tonight? Muahehe, dipersilakan nah. Okayy okayyyy. Busy dengan facebook, sambil sambil baca blog yang aku follow dan tangan lincah ber-SMS-ing dengan Shah, okay buah hati aku. Muahaha, aku dah syok sendiri. Tapi hati aku ada dia ja. Haihhh, blah-blah! 

Apa telah terjadi apabila sudah berminggu-minggu aku tidak ber-blog-ing, okay first story aku pi Penang dengan budak-budak office. Mandi dekat Batu Ferringi beramai-ramai, dan bershopping di Queensbay. Dok dekat queensbay tue ada dekat 5 to 6 hours sebab kami tawaf satu queensbay. Hihi, Dan Paddini ialah tempat yang aku kerap masuk sebab urus niaga dan aku dah benci Paddini, aku rasa hari tue aku masuk Paddini ada dekat 5 ke 6 kali jugak. Aku dah boring! Balik agak lambat pukul 12 sampai rumah aku, dan Chen yang teman kan aku tidur, sayang sungguh dia kat aku. Thank you bro!

Second story adalah aku kena marah dengan manager Japas, aku qeyau, qeyau gila-gila. Kiqa hari tue aku ; Isnin aku kiqa qeyau ja. Dok sattttt mesti qeyau, Faiz mai teguq qeyau, Wadi mai buat lawak bodoh aku qeyau, Chen call tanya pasai pa kena maqah qeyau, aku pon heqan sampai bila nak qeyau pon tataw. Hahaha, dan hari tue jugak aku balik malam dan makan malam dengan Chen, hihi. Dia kalau bab nak teman aku ja, kalut sequpa lipas! Haha, once again, thank you bro! 

Third story is babicute! Hahaha, baberkue! Buat kat rumah aku, dengan geng office. Wadi jadi chef sebab tolong kibaih apa suma, dok keqa melawak dengan abah, dan abah jangn dok buat berkenan! Pikah tamaw diaaaaaa, Chen nak letak mana abah hoi, nak jadi mata-mata tue abah hoi! Best sebab buat ramai-ramai memang letih gila la, tapi nanti rasa nak buat lagi, buat dengan budak-budak kelas Dat 5B buat kat rumah sewa, hihi! Boleh ajak Paan mai! Hahahaha, kot mana mesti ak sangkut Paan sayang aku, hihi.



Jom nak chow, next time ber-blog-ing lagi! Assalamualaikum :)
*text shah :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.