Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Coretan si comel II

Heyyooo, ehem! Si comel diambil sempena tabung Faiz, ; Tabung Si Comel. Haha, dan aku punya tajuk for posting kali ini ; Coretan si comel.


Coretan kali ini bukan sambungan dari coretan si comel yang tadi tue eh, ini disebabkan hari dan tempat yang sama menaip coretan kali ini. Muahaha.

Kak Una yang sedang ber-faceboo-ing padahal qeja berlambak atas meja, masih sempat lagi! Kak Ai yang sekarang sibuk menjadi pembantu Kak Piah. Pah aku tataw dok buat apa, gayut kot :p, Ekin, Wadi dan Faiz kat bawah untuk berjumpa client. For solve their problem dengan client. Hikhokhikhok.


Where Shahril? :p tetiba ja weh. Hahaha, angau angau! Padahal mamat tue tak kata apa pon. Well, syiok sendiri. Hahaha, tadi Paan send msg. Ouh shit! Dan Chen, kalau tinggal dua dua baru okay kot. Haih, sekali lagi, semoga Allah melindungi keluarga dia :')


Sekarang mendengar lagu Dev feat Enrique - Naked. Ewww, favourite okayyy. Teringin nak beli baju couple tapi tak sempat. Ouh shit! My face, ouh gosh! Dah kasaq, kat tepi hidung macam dah tak rasa kulit, rasa macam kulit bewak ja kot. Hmmmmm, nak pi buat facial weh! Dahla parut jerawat tue dok terang terang tamaw hilang pulak. Haihh, dugaan weh!


Perbezaan antara aku dan dia sangat ketara, but it's okay. Aku bukan perempuan tak cerdik nak pi serang dia, dan nak memalukan orang yang aku sayang. Aku takkan buat, aku takkan buat sebab aku tamaw orang yang aku sayang rasa apa yang aku rasa perasaan malu dengan kawan-kawan selama 6bulan :'). It's hurt.


It's okay, kalau awak rasa boyfriend yang awak couple sekarang selalu buat awak sakit hati cuba pikiaq secara logik supaya hati awak tak rasa sakit. Dan cuba berkawan setakat mana mampu, saya akan doakan kebahagiaan hampa. Seriously, saya ikhlas. :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.