Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Goodbye mummy :)

semester 3 at student mall :)

Farah Hazimah tapi panggil mama. Hahaha, dia nak pi umrah hari ini, semoga urusan dia dan keluarga dipermudahkan. Amin. Semoga dapat jumpa papa ****N. Amin. Aku akan selalu doakan mama. Tetiba aku rasa sebak ja bila dia msg "mama nak bertolak dah ni" sebak sangat. Yalah, dua minggu dia pergi tunaikan amalan sunat dengan family dia, dan kalau aku ada problem nak pi ceqita kat sapa?? :( 
Bak kata Farhan "Allah kan ada :)" aku suka bila dia bagi jawapan macam tue. Semalam message dengan mama, feeling gila message dengan dia. Hahaha, malam neh message lagi, sebak ja dada aku neh :'). 
Nanti mama balik, adik pi rumah mama nah. Adik nak pi menyembang dengan mama. Adik nak mama picit pipi adik, picit lengan adik, picit hat mana boleh picit. Nak ceqita pasai paan dgn ****N sampai puaih. Hihi. Sayang hang mama :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.