Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Sigh

Salam. Penat laaa buat laporan. Penat la nak taip. Penat la nak habis kan bil mama untuk call kawan-kawan. Penat laa nak habiskan kredit untuk tanya kawan-kawan. Penat taw dak. Peeenaaaaatttttttttttt. *Sigh


Dan alhamdulillah juga sebab besok dah nak daftar untuk masuk semester lima. Heyya junior! Dan tak sabar juga untuk habiskan diploma yang lagi setahun dan dan dan kahwin. Ermm, nak kahwin dengan sapa? Paan? Paan tu mana habis belajar lagi, kahwin je la dengan sapa-sapa yang nak.



Kereta. Ya kereta. Cepat siap. Tak maw pi kelas lambat sebab hantar mama. Cepat siap!



Rasa kelakar gile masa Mama Mus call cakap "Syafiqah, kamu belum daftar lagi ni?" Dan, sigh, sigh and sigh. Call semua orang tetapi aku tak tau mana semua orang pi sebab semua aku call semuanya tak angkat. Kelakar giler. Tekan sikit K. Kelakar gile.


Raya, tahun ni kat mana? Mama cakap dekat rumah. Yelaaaaaa tu. Rumah la sangat. Sigh.



#Semoga besok berjalan seperti biasa dan diberkati oleh-Nya :)
  OST Vampire Knight. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.