Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

1st.


Bismillahirrahmanirrahim. :')



Besok, 9hb of September nak puasa ganti. Insya-Allah, kalau sempat buat sekali puasa syawal. Sekarang berat dah bertambah naik. Sekarang juga status kalau dalam facebook is "is complicated with Muhammad Farhan". Kalau jodoh kami berdua, insya-Allah. Sudah tiga malam berturut-turut istikharah. Tiga malam berturut-turut sebelum tidur sebut nama Farhan. Tiga malam berturut-turut juga tidur lena. Alhamdulillah. Hati semakin senang, hati semakin sihat. Tetapi, cemburu dihati masih ada, subhanallah. Dugaan lagi dalam percintaan. 


Minggu depan, 16hb mama abah berangkat ke KLIA diikuti abang dan wawan. Isnin memang aku takpi kelas. Takmau! Aku nak hantar mama abah ke sana, aku mahu melihat mereka. Tetapi, apakan daya :'). Semoga Engkau berkati hidup mereka di sana Ya Allah. "Nanti mama pi sana sapa nak potong kuku ni?". Diam, tak mampu berkata-kata. Dulu dalam hati ni bermonolog "Farhan ada, dia la potong! Hihi". Tapi sekarang kalau tanya "..." diam, sebak. :')



Tak baik bergaduh kerana kaum sendiri. Tak baik hipokrit dengan kaum sendiri. Tak baik. Ikhlaskan hati wahai syafiqah, semoga Tuhan beri penerang hati kepada ku. Amin. Farhan, sesungguhnya saya amat merindui mu, sesungguhnya hati ini masih mengingati mu, even saya bersama kawan-kawan dijauh sudut hati ku aku amat merinduimu. Dia hanya yang tahu. Setiap saat, minit, jam, hari, saya menunggu mu. Hanset silent. Diam, sepi, :'). Check setiap masa tetapi tiada. Jaga dirimu, semoga awak dapat berjumpa jodoh yang lebih baik dari saya. Amin, dan as salam :')


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.