Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

Update, new.

Assalamualaikum everyone. Allah, sudah lama saya tidak ber-blog-ing. *saya? okay, weirdo. Well, busy already la. Tapi sekarang, sudah bebas. :)


Alhamdulillah, mama dan abah sudah sampai ke tanah air pada 2hb November 2012. Dan you'all tahu kan yang aku tak pergi, tapi tak tahu what reason kan? Haaaaa, meh sini nak habaq. Meh laaaa, dekat sikit. Meh meh. Ni haaaaaa, ada kuiz pulak. Stress aku, hampa tak tau apa perasaan aku, perasaan seorang anak yang tidak dapat menghantar ibu bapanya ke airport masa mahu pergi mengerjakan haji dan jemput di airport masa ibu bapanya pulang. Hampa tak tau! Aku frust kottt, tak caya tanya Pah. Sobb sobb.


Tapi sekarang mama abah dah ada kat rumah ni haaaa. Muahaha, buat teruk kann? Biaq pi laaaaa. Okayy, sekarang ni aku dah bebas dari bencana pelajar iaitu FINAL EXAM. Eh, kalau tak final tak boleh eh? Bukan apaaa, segala kuiz, test, dan tutorial banyak bagai nak rak tu tak cukup ka untuk membuktikan yang kami sebagai student dah pandai, mahir dan cerdik? Tak cukup kaaaaa?! Okay, emosional. Sorry babe :p. Okay, aku just nak habaq la, final aku kali ini memang susah-gila-tahap-babi-beranak-siput. Kaa aku yang tak pandai? Cannot be! Masya-Allah, susah ya amat. Aku pun tak tau la, berserah ja. Amin, amin, semoga aku lulus dalam semua subject. Amin amin. Selama two weeks i guess menetap di Taman Aman, bernombor 524. Kat situ la aku tidur, kat situ la aku study sampai lewat malam, bangun pagi study lagi, kat situ la buat surprise kat Nataliya Atika for her birthdayy, kat situ la makan sampai tumpah tumpah dan kat situ la tempat yang akan aku rindu time cuti semester ini. :')


Okay, pasal hubungan pulak. Haaaaa, complicated weh! Serius complicated. Hahaha, aku pun tak tau awat jadi gutu, tak pernah nak baik, kalau baik pun sat jaaaa. Ish ish, heran aku. Macam-macam jadi aku dengan Muhammad Farhan ni, tapi sayang punya pasai kan, lupa ja. Bapa kali dah qeyau time date, tapi kelmarin lagi sakan, aku buat dia. Sorry farhan, sakit kee? Alalala, ciannyeee kau. Dia sabar jeee, sayang kot kes tu sabar. Kalau laki lain makan penyepak dah aku. So, untuk mu Farhan, hang tak say sorry pun noh. Hang ingat hang betoi semua? Kepala hotak hang, hang lagi ego tinggi tau dak. Sorry ye pasai semalam. Sayang hang, errrr abie :p




Nasi goreng aku yang paling aku rasa sedap. Hahaha


Sambal udang petai yang aku rasa mama abah patut rasa. Haha


Present to him. Dia tak pakai sebab kecik. Sapa suruh hang besaq?!


 Sotong masak kicap yang aku dengan adik qatah gutu jaaa.


Kelas malam, tangan tuu tangann tuuu :p


Study Management Accounting di KFC 


 Muhammad Farhan bagi baju.


Raya haji bersama :p


Hello, aku single. Ituuu, abang :p


Okayy, terima kasih kerana membaca. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.