Selamat datang ke alam perceritaan dari Syafiqah (:

January

Hoi hoi hoi. Tade mood. Tade, tade, tade mood! Kau paham tak? Eh, sakit hati ke? Keee menyampah? Kee meluat tengok aku orang Kedahan, asal yang sememangnye dari Kedah, beranak pula dekat Hospital Besar Alor Setar cakap Kuala Lumpur. Eh, eh, eh, suke hati aku lerr. Kau apesal? Masalah? Nak gaduh? Haaa, come come. Heyyy, i'm not afraid la. I'm not afraid la macam lagu Eminem tu. I'm not afraid, to take a stand, to take a stand. Haaa, kan aku dah menyanyi lagu Eminem tu. Eh, masalah lagi ke? What? Ha. Ha. Ha. Sbb aku tahu lirik pun masalah ke? Haaaaa, aku copy dari google. Masalah ke? Ingat aku ni apee, nak hafal lagu orang putih bagai. Heyy come on laaaa. What the hell laaa?!!




Haaaa, apesal lagi? Stress lagi bace post aku kali ni yang bahasenye dan care menaip pun dah macam orang Kuala Lumpur, keeee stress sebab budak KL pun tade nak menaip atas kekunci lappy dengan bahase yang menjengkelkan ni? Hahahaha, heyyyy. Who's care?! Tell me, who's care? Haah! Kauu?! Ade pula aku kisah kau stress. Haaaahahahaha. Korang nak stress ke, nak maki hamun aku ke malam ni, aku kisah apeeee! Aku pun stress. Stress gile.




**Fuhhhh, fuhhhhhhh, tarik nafas, hembus nafas.




Aku kene tarik nafas dulu, sebab aku tengah bengang ni. Aku kalau bengang aku keluar habis ayat KL aku. Eh, korang ingat aku ni tak tahu cakap KL ke? Haaaa! Ingat aku ni kuno sangat kee? Hey, my grandnie home dekat KL la. Kepong, korang ade?! Kalau korang ade pun, aku kisah ape. Bukannye aku nak pegi pun. Stress, stresss. Back to the topic, apesal aku bengang?! Heyyy, jangan tanye la, biar aku cite. Kau ni, babi kan?!!!!! Itu la, masalahnye. Masalah yang menjadi stress. January pun belum habis dah gaduh bagai. Stress benor den! Orang bercinta kau pun nak bercinta, dah tu cube la jadi matured sikit. Ini tak, perangai entah hape hape. Kau pun tahu kan, aku ni dah tak matured. So, cube jadi matured. Aku laaaaa, bile aku kasar marah. Tarik muke la, tarik tangan la, tarik baju la. Panas aku!!




Honey, dalam perhubungan ini perlu ade maaf memaafi kan? Aku rase dah banyak sangat aku say sorry kat kau. Tapi kau tade nak runtuhkan ego kau sebab aku say sorry. Macamni keeeee babe?! Heyy, come on laaaa. Berubah sikit. Lelaki tu memang la. Ade satu hal lagi, ade budak ni. Over entah hape hape bercinta. Baru berape bulan couple dah jadi babi. Heboh satu facebook, tahulah friends kau ramai pun berapa K pun tapi takyah la nak heboh kau tu bahagia sangat. Aku semak tahu tak! Over!!! Break baru kau ade akal?! Time tu, maki hamun dalam facebook. Tak ke babi?!



**Fuhhhhh fuhhhhhh




K. Chaw! Kau ingat eh. Kau diam la. Kau diam eh. Hey, orang yang bace. Nak maki?! Wuhaaaaa, persilakanlah. nak maki aku sebab post aku kali ini KL datang. Maki leeee, korang yang dapat. Bukan aku. Kbye. Assalamualaikum :/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.